Tuesday 5 April 2011

Blog oh Blog............Follower??..


Herm...sush jugak nak mencantikka blog ni..nak cari idea nak tulis ape...ermm...ingtkan senang..ahahaha...konpom tkde bakat jadi wartawan saya ni...klo jadi wartawan..mesti kne byk idea nak tulis ape kan...ermmmm.........tengok2 blog orang ramai jek follower...beratus2..beribu2..saya???????baru 2 jek...ahaha..2 ye puan2..tuan2...kocen2 sekelian..ahahahah...tapi tkpelaaa kot..baru nak blajo..org katee..hari ni banyak belajar nk setup blog dgn kengkawan..nak cantikkn blog..nk kemaskan...cemane laaaaaa ek..org2 len tu bole dpt idea best2..pndai buat entry2 menarik..gambo cun2..hermm..nak buat jugak!!!!!!!!...huhuhu...harap2nyeeeee..esok..akn btmbah lee sikit follower saya..ehehehe..arini ujan lak petang..mls nk blik lg..jalan mesti jam..sebelom ni..pkul 5 da cabot da..tapi sejak terjebak bloging ni.....cm tnk blk jek lagi..ehehehe...



Tapi mereka 2 (Olen & Shoru) ade tgu kt umh..ish2..cm syahdu lak tingat kt mereka..hehehe..tak sabor nk balik tgk mereka...tii sii siiiii...( tii sii sii tu bunyi yg slalu saya buat bile saya geram kt kocen )...

No comments:

Post a Comment